כאבי ראש רפואה סינית תזונה תזונה
חיפוש :

לכבוד החגים- טיפים חשובים כדי לעבור את החגים מבלי לעלות במשקל

תקופת החגים לפנינו ועם החגים מגיעות ארוחות החג, הפיתויים האינסופיים, הקינוחים הטעימים, הנשנושים ועמם גם העלייה במשקל. בעזרת כמה טיפים פשוטים, תוכלו להימנע מהוספת קילוגרמים מיותרים בחגים:

  • העדיפו לשתות מים על פני משקאות קלים, עתירי סוכר. הרבה פעמים הגוף שלנו מבלבל בין תחושת רעב לבין צמא. מים ירוו את צימאונכם ויפחיתו את כמויות האוכל שתרצו לאכול.
  • הקפידו להגיע לארוחת החג לאחר מנוחה. כשהגוף שלנו עייף הוא נוטה לבחור במאכלים המספקים אנרגיה במהירות כגון פחמימות פשוטות ודברי מתיקה.
  • איכלו ארוחות מסודרות לפני החג, הקיבה שלנו אוהבת שגרה ומרגישה רגועה יותר כשהמזון מגיע בזמנים קבועים. אכילה לא סדירה מכניסה את המערכת למצב של סטרס ופוגעת ביכולת העיכול שלנו.
  • אכלו משהו קטן כשעה לפני ארוחת החג: פרי, מרק, יוגורט. כך תגיעו לארוחה רגועים ולא מורעבים.
  • שולחן החג עמוס בכל טוב ואנחנו רוצים לטעום מהכל. החליטו מראש על מאכלים אותם אתם מעדיפים וותרו על אלו שפחות.
  • הקפידו על לעיסה יסודית ואכילה איטית- תחושת השובע מגיעה אל המוח רק כ20 דקות אחרי שהקיבה כבר מלאה. תארו לעצמכם כמה אוכל אפשר לאכול ב20 דקות! החליטו לוותר על האכילה המיותרת
  • נצלו את ימי החג לפעילות גופנית מהנה כגון הליכה, רכיבה על אופניים, קפיצה על חבל ועוד

חג שמח לכולנו, שנה טובה ומלאה בשמחה, שלווה ובריאות טובה!

 


יצירת קשר

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם



2all - בניית אתרי אינטרנט